Personlig kundestøtte fra våre eksperter
Vi er overbevist om at et produkt bare kan være like bra som kundestøtten bak det.
![](https://storage.googleapis.com/mkt-hq-website-prod-eu/de/2020/06/d411629d-support-william.jpg)
"William er den beste tekniske medarbeideren jeg noensinne har hatt kontakt med (han har hjulpet oss flere ganger). Gi ham mye ros og en bonus."
![](https://storage.googleapis.com/mkt-hq-website-prod-eu/de/2020/06/0cc99d01-support-tatiana.jpg)
"Tatiana løste ikke bare problemet mitt raskt, men ga meg også noen tips som vil gjøre livet mitt mye lettere i fremtiden. Førsteklasses service, 10/10."
![](https://storage.googleapis.com/mkt-hq-website-prod-eu/de/2020/06/7164c510-support-vanessa.jpg)
"Vanessa var veldig hjelpsom og la mye innsats i å finne en løsning på problemet mitt. Vi jobbet sammen for å avklare mine behov og finne den beste måten å møte dem på. A++"
![](https://storage.googleapis.com/mkt-hq-website-prod-eu/de/2020/06/22e82350-support-page-half-width.jpg)
God kundeservice er vår fremste prioritet.
Vårt system er kjent for å være enkelt å bruke - men som ethvert nytt system, er det alltid en eller annen ting å lære. Vi tilbyr deg personlig onboarding og oppfølging, for å forberede deg mest mulig for å bruke Lightspeed POS.
![](https://storage.googleapis.com/mkt-hq-website-prod-eu/de/2020/06/a10631f6-support-page-half-width.jpg)
Våre eksperter er der når du trenger det.
Vi mener at når det kommer til kassasystemer er kundestøtten minst like viktig som programvaren. Vårt vennlige støtteteam i Oslo er tilgjengelig for deg mandag til fredag fra kl. 08.00 til 17.00 - og vi legger ikke på før problemet er løst. Vår vakttelefon* er også tilgjengelig frem til 22.00, også i helgene.
*Vakttelefonen er forbeholdt driftskritiske henvendelser.
![](https://storage.googleapis.com/mkt-hq-website-prod-eu/de/2020/06/b7559109-support-page-half-width.jpg)
Hold deg oppdatert.
Vi slipper regelmessig nye funksjoner og oppdateringer! Våre eksperter er der for å oppdatere kunnskapen din eller gi deg tips om hvordan du kan bruke systemet bedre.